Zde se nacházíte: / Obchodní podmínky

Obchodní podmínky


1. Dodavatel

Milan Jirouš, Matěchova 409/1, 140 00 Praha 4
IČO: 66849284
DIČ: CZ7805010224
Dodavatel není plátcem DPH.
Email: obchod@kvalitnidily.cz
Eshop: www.kvalitnidily.cz
Komunikace se zákazníkem probíhá elektronicky, pomocí výše uvedeného emailu.


2. Oblast působnosti

Zboží z internetového obchodu www.kvalitnidily.cz lze zasílat po České republice. Do zahraničí dodavatel nezasílá.


3. Objednávka zboží

Zboží nabízené na www.kvalitnidily.cz mohou zákazníci objednávat následujícím postupem. Po výběru zboží vyplní formulář, vyberou způsob dopravy a platby. Následně zkontrolují všechny položky a jejich ceny včetně částek za dopravu, případně poplatek za způsob úhrady. Následně odešlou objednávku. Tím dochází k návrhu na uzavření smlouvy mezi dodavatelem a zákazníkem. K uzavření smlouvy dochází při potvrzení objednávky dodavatelem.


4. Zrušení objednávky

Objednávku lze zrušit bez udání důvodu až do okamžiku potvrzení objednávky. Objednávku přitom může zrušit jak dodavatel, tak zákazník. Při zrušení dodavatelem ale běžně dochází k vysvětlení důvodů, které k tomuto kroku vedly a případně k návrhu jiného řešení (například k záměně zboží za obdobné). K tomuto kroku ale dodavatel může přistoupit pouze v případě, že obdrží od zákazníka souhlas zaslaný z kontaktního emailu, který zákazník zadává do formuláře objednávky.


5. Cena a náklady za dopravu

Cena zboží je vždy uváděna včetně DPH (výjimkou jsou ceny pro registrované zákazníky z oblasti autoopravárenství, ti vidí ceny bez DPH). Pokud se na zboží vztahuje cenová akce tzv. Nabídka týdne, je jeho cena uváděna vždy po slevě. Vidíte tedy částku, kterou skutečně zaplatíte. V detailu zboží (na kartě produktu) je pak pod cenou vždy uvedena výše slevy a od kolika kusů zboží je uváděná částka platná. Náklady na dopravu se liší podle způsobu doručení zboží. Zákazník je s cenou dopravy vždy seznámen ještě před odesláním objednávky. Stejně tak je seznámen s poplatkem za zvolený způsob platby – pokud je vyžadován (zpravidla se tak děje při platbě dobírkou).
Ceny bez DPH jsou viditelné jen registrovaným autoservisům a obchodníkům s náhradními díly. Pro možnost nákupu za velkoobchodní ceny je nutná registrace na adrese obchod@kvalitnidily.cz a doložení podnikatelské činnosti v oblasti autoopravárenství nebo prodeje náhradních dílů kopií živnostenského listu či patřičným výpisem činností. Pak bude registrace potvrzena a dále lze již nakupovat on-line. Pro velkoobchodní zákazníky jsou k dispozici také speciální nabídky dopravy objednaného zboží.


6. Dodací lhůta

Objednané zboží se běžně dodává v rozmezí 1 až 10 dnů, většinou však během 3 až 5 pracovních dnů. Pokud zboží není skladem a dodací lhůta by byla delší, záleží na dohodě mezi dodavatelem a zákazníkem, zda bude objednávka zachována, či stornována. V případě, že se zákazník rozhodne objednávku za této situace zrušit, dodavatel toto rozhodnutí musí respektovat.


7. Obsah zásilky

S objednaným zbožím zákazník obdrží fakturu, případně mu bude zaslána ve formátu pdf emailem. Součástí zásilky může být také dárek/drobná pozornost, kterou zákazník neobjednal či dárkový nebo slevový kupon pro stálé zákazníky. Zásilka může obsahovat také propagační materiály. Tyto položky, které zákazník neobjednal, jsou do zásilky přidány až po vypočítání ceny za dopravu. Případné navýšení váhy a tím i ceny přepravy jde tedy v tomto případě na vrub dodavatele, zákazníka se nijak nedotkne. Něco jiného jsou akce typu 1+1 zdarma nebo akce, kdy zákazník při objednávce zboží dostává jiné zboží zdarma (například k motorovému oleji směs do ostřikovačů) a zboží přidané zdarma se mu zobrazí v košíku, i když bez ceny. Zatímco pořizovací cena takového zboží je 0, cenu za přepravu může toto zboží navýšit (záleží na hmotnosti z níž se náklady na dopravu počítají). Toto neplatí, pokud se daná akce týká autobaterií, kde ani takto přidané zboží zdarma náklady na dopravu neovlivňuje.


8. Osobní převzetí zboží

Osobní převzetí je realizováno pomocí řady výdejních míst v několika městech České republiky a jednoho výdejního místa v Praze na adrese sídla obchodu Kvalitní díly.cz (Matěchova 409/1, Praha 4). Na tomto místě je možné převzetí zboží zcela bez poplatku, avšak je třeba mít přichystanou přesnou částku. Přesný termín vyzvednutí zboží dohodne se zákazníkem zástupce eshopu Kvalitní díly.cz pomocí e-mailu a tento termín je třeba +-10 minut dodržet. U ostatních výdejních míst Uloženka/Heureka point provozovaných externí společností je vyžadován drobný manipulační poplatek v řádu několika korun, který zákazník vždy vidí při tvorbě objednávky. Výhodou je dlouhá pracovní doba těchto výdejen, a pouze drobný poplatek za přepravu zboží do vybraného výdejního místa, ať už se nachází kdekoli.

V současné době jsou v provozu tato výdejní místa Uloženka/Heureka point:

Praha 4
5. Května 1109/63, Praha 4, PSČ 140 00
Telefon: +420777208204, email: praha4@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 8:00-20:00 hod. SO: 8:00-12:00 hod.

Praha 7
Argentinská 286/38, Praha 7 - Holešovice, PSČ 170 00
Telefon: +420777208204, email: info@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod.

Praha 9
Kolbenova 931/40b, Praha 9, PSČ 190 00
Telefon: +420777208204, email: info@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 8:00-20:00 hod. SO: 8:00-12:00 hod.

Brno
Václavská 237/6, areál ICB vchod č. 9, Brno-město, PSČ 602 00
Telefon: +420777208204, email: brno@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 8:00-20:00 hod.

Brno 2
Černopolní 54/245, Brno - Černá Pole, PSČ 613 00
Telefon: +420774407017, email: brno2@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod.

České Budějovice
Novohradská 736/36, České Budějovice, PSČ 370 01
Telefon: +420774407025, email: ceskebudejovice@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod.

Hradec Králové
Náměstí 5. května 888, Hradec Králové, PSČ 50002
Telefon: +420777208204, email: info@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod.

Olomouc
Myslbekova 429/9, Olomouc – Nové Sady, PSČ 779 00
Telefon: +420777208204, email: olomouc@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod.

Ostrava
28.října 1422/299, Ostrava - Mariánské Hory a Hulváky, PSČ 709 00
Telefon: +420774407018, email: ostrava@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod.

Plzeň
Koterovská 2039/114, Plzeň - městská část Slovany, PSČ 326 00
Telefon: +420777208204, email: info@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod.

Ústí nad Labem
Dlouhá 1/12, Ústí nad Labem, PSČ 400 01
Telefon: +420774407026, email: usti@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod.

Zlín
J. A. Bati 5645 (Budova 51), Zlín, PSČ 760 01
Telefon: +420777208204, email: info@ulozenka.cz
Provozní doba: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod.


9. Převzetí zboží

Každý zákazník by měl zboží při převzetí zkontrolovat. Doporučuje se prověřit obal, zda není poškozen a případně o tomto sepsat záznam s dopravcem.


10. Záruční doba

Záruka a reklamace se řídí platnými zákony a právními předpisy České republiky. Pokud není na kartě zboží uvedeno jinak, je záruční doba standardní, tedy v trvání 24 měsíců. U některých výrobků může být záruční doba prodloužena. Ať už je tomu tak, nebo není, záruka se nevztahuje na poškození způsobená zákazníkem, nevztahuje se ani na běžné opotřebení dílu/zboží. Pokud je zakoupené zboží použito k podnikání (k obchodu nebo k montáži do vozidla užívaného k podnikání) jeho záruční doba nevychází z občanského zákoníku, ale je zpravidla kratší.


11. Reklamace

K reklamaci je zboží třeba předat dodavateli nebo určenému servisu. Zboží by mělo být ideálně v originálním obalu, nebo alespoň zabaleno tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození. Doba na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů.
Správný postup pro řešení reklamace: nejprve je důležité o reklamaci informovat eshop www.kvalitnidily.cz (dodavatele), což lze udělat e-mailem zaslaným na adresu obchod@kvalitnidily.cz nebo písemně na adresu uvedenou v sekci kontakt. Do e-mailu či dopisu prosím uvádějte, jakého zboží se rekalmace týká, kdy bylo zakoupeno a popište reklamovanou vadu. Při zaslání e-mailem stačí pro identifikaci zboží přiložit elektronickou fakturu nebo záruční list, do dopisu lze tento dokument vytisknout a přibalit. Nezapomeňte uvádět své aktuální kontaktní údaje! V případě, že neobdržíte reakci do 5 až 10 dnů (dle typu zaslání reklamace), prosím ověřte si doručení reklamace telefonicky na čísle 774 200 593 - nikdy nelze zcela vyloučit chybu při doručení Vaší zprávy, ani reakce na ní. Za den zahájení reklamačního řízení se považuje den doručení Vaší e-mailové zprávy či den odeslání dopisu. V reakci na reklamaci bude navrženo její řešení - pokud to bude možné, budete nejprve kontaktováni telefonicky za účelem dohody dalšího postupu a zaslaná reakce na Vaši reklamaci bude už jen formálním potvrzením tohoto dohodnutého postupu.


12. Odstoupení od smlouvy

Zákazník má právo na vrácení peněz do 14ti dnů od doručení zboží, pokud v této lhůtě písemně odstoupí od smlouvy a zboží vrátí dodavateli. Zboží přitom musí být vráceno nepoškozené a s originálním obalem (obal může být otevřen, zákazník má právo zboží zakoupené přes internet osobně prohlédnout a vyhodnotit, zda vyhovuje jeho nárokům, nesmí ale dojít k poškození čárových kódů či jiných identifikátorů). Právo odstoupit od smlouvy za těchto podmínek se nevztahuje na podnikatele či případy, kdy bylo zboží zakoupeno pro účely podnikání (velkoobchodní zákazníci z řad autoservisů a obchodníků s náhradními díly jsou vždy informování o možnosti vrácení zboží - pokud tato informace chybí, má se za to, že platí limit pro vrácení do 10 dnů od převzetí objednávky dopravcem). Zákazník může od smlouvy odstoupit také v případě, že dodavatel neplní své povinnosti plynoucí z těchto obchodních podmínek. V případě, že zákazník odstoupí od smlouvy z důvodů uvedených v tomto odstavci, dodavatel mu je povinen vrátit částku uhrazenou za zboží do 14ti dnů od okamžiku, kdy dostane zboží zpět.


13. Mimosoudní řešešní sporů

V případě, že dojde mezi eshopem www.kvalitnidily.cz (dodavatlem) a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/


14. Souhlas s poskytnutím osobních údajů

Zákazník souhlasí s poskytnutím osobních údajů (zejména jméno, adresa a telefon) v takovém rozsahu, jak je vyplní do formuláře při registraci či objednávce zboží. Dodavatel se zavazuje tyto údaje neposkytovat třetí osobě vyjma společnosti pověřené dopravou. Slouží výhradně k identifikaci zákazníka a dopravě zboží.


15. Závěrečná ustanovení

Výše popsané obchodní podmínky se vztahují na všechny obchody uskutečněné prostřednictvím eshopu www.kvalitnidily.cz a jsou pro dodavatele i zákazníka závazné.